אילו חטיפי אנרגיה מתאימים לחולים בקרוהן וקוליטיס?

גם מי שסובל ממחלות כרוניות יכול ליהנות מחטיפי אנרגיה שמותאמים לתזונה שלו

למי שסובל ממחלות מעיים כרוניות מוכר הצורך להכניס לתפריט רק מה שהתנסה בו ולא הזיק לו ומה שמומלץ לו על ידי רופאים. היום אנחנו יודעים שקוליטיס ומחלת קרוהן הן מחלות שקשורות למערכת החיסון שתוקפת את המעי הגס, מה שהופך אותך למחלות שדורשות תזונה מיוחד משום שאין להן באמת תרופה. מה שהלוקים בהן יכולים לעשות זה לדכא את ההתפרצויות או החומרה שלהן בלבד וזה מושג בעזרת תזונה מיוחדת בלבד. כך, אפשר ליהנות מאיכות חיים גם כאשר עושים ספורט וגם כאשר רוצים לאכול חטיפים בריאים שעוזרים לכולם. במקרה הזה, חטיפי אנרגיה.

כיצד חטיפי אנרגיה עוזרים לניהול סדר יום?

אם אתם חולים במחלת מעיים כרונית כבר מוכרת לכם הדרישה לאכול בצורה מסודרת מבלי לפסוח על ארוחות. מצד שני, עליכם לאכול רק מה שמותר ואינו מגרה את המעי הגס בפרט ואת מערכת העיכול בכלל. זה קורה כשר אוכלים מזון שאינו מעובד יותר מדי בצורה תעשייתית, משום שבסופו של דבר כל מזון הוא מעובד הרי, ולכן יש לבדוק את המרכיבים שלו ולוודא שיש בהם רק מרכיבים שאינם גורמים להתפרצות של המחלה להתקף נוסף. את החטיפים עצמם צורכים בין הארוחות או כארוחה קטנה בפני עצמה, ולכן יש להכיר את החטיפים שטובים לכם ומומלץ להחזיק מהם בהישג יד.

מה אסור ומה מותר לאכול?

אנחנו יודעים שסוכרים שונים אינם טובים לחולי קרוהן וקוליטיס, ולכן מומלץ לצרוך חטיפים ללא סוכר אשר מועשרים בחלבון ויש להם ערכים תזונתיים שמועילים לכם. גם גלוטן אסור משום שהוא מעלה את רמת הרגישות במעיים וגם אסור סוכרים מכל סוג. דעו כי סוכר מלאכותי מהסוג שכתוב עליו שהוא מאושר לחולי סוכרת גם הוא סוכר מלאכותי מסוגים שאסורים לחולי מעיים. כמו כן, שומנים מהחי שמדמים חיידקים מסוימים שגורמים למעיים להיות חדירים ורגישים יותר לזיהומים ולחיידקים מזיקים. רצוי גם להימנע מחטיפים שמכילים יורת מדי סיבים תזונתיים שגורמים לגירוי המעיים במקום להרגיע אותם.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן