חטיפים טבעוניים – יתרונות וקהל היעד

טבעונות היא סוג של תזונה המורכבת רק ממזון צמחי ואינה כוללת רכיבים מן החי, לדוגמא, ביצים, דגים, בשר, חלב, ולעיתים גם לא דבש. עבור אנשים טבעוניים כל המזונות המכילים מרכיבים אלו פסולים לחלוטין. כיום, יש אפשרות למצוא מוצרים רבים טבעוניים עם מרכיבים תזונתיים הנכונים על מנת להעניק לגוף את כל הוויטמינים החשובים. אחד המוצרים האלו הינם חטיפים טבעוניים שניתן לרכוש באתרים שונים או בחנויות המיועדים למוצרים אלו.

חטיפים טבעוניים – כל היתרונות

חטיפים טבעוניים הינם בשורה משמחת ביותר עבור קהילת הטבעוניים אך לא רק. מרבית החטיפים האלו מבוססים על חלבון שלא מגיע מן החי, לדוגמא, חלבון האפונה וגורם לו לאכול כמות גדולה של חלבון. בכך, טבעוניים יכולים להעניק לגוף שלהם את הכמות החלבון החשובה לבריאות ולתפקוד טוב שלו. ניתן לאכול חטיפים אלו לאחר פעילות גופנית או כארוחה ביניים משביעה. בנוסף, יש אפשרות לרכוש חטיפים טבעוניים ללא סוכר אשר מכילים ממתיקים מלאכותיים ומתוקים מממתק טבעי. כך, אין ספק שהחטיף בריא יותר.

להלן יתרונות של חטיפים טבעוניים:

  • חטיפים טבעוניים מבוססים על חלבון שאינו מרכיב מן החי ובעלי זמינות ביולוגית גבוהה.
  • לרוב, הם מכילים ממתיקים מלאכותיים או ללא תוספת סוכר כלל.
  • חטיפים אלו אינם כוללים חומרים משמרים.

כמו כן, חטיפים טבעוניים לא מכילים חומרים משמרים ויש אפשרות לבחור בין מגוון רחב של טעמים נהדרים, לדוגמא, שוקולד, תמרים, שקדים, וניל, בננה ועוד.

מיהו קהל היעד?

חטיפים טבעוניים מיועדים בעיקר עבור הקהל הטבעוני שאינו אוכל מרכיבים מן החי ולרגישים ללקטוז או לנמנעים מצריכת לקטוז מסיבות אידיאולוגיות בפרט.

 חטיפים אלו מספקים להם את מרכיבים התזונתיים החשובים ותחליפים לחלבון ומוצרי חלב. עם זאת, כל אחד יכול לרכוש את חטיפים אלו וליהנות מהטעם שלהם. לדוגמא, צמחוניים או אנשים אלרגיים למוצרי חלב יכולים בהחלט לרכוש חטיפים טבעוניים בריאים וטעימים.

בנוסף, חשוב לציין שחטיפים אלו הם פרווה מכוון שאינם מרכיבים מרכבים מן החי כלל. מסיבה זו, הקהילה הדתית יכולה לרכוש חטיפים טבעוניים כשרים ולעשות בהם שימוש כחטיפים פרווה לאחר אכילה בשר.

אפשר לסכם ולומר כי חטיפים טבעוניים בריאים וטבעיים ומכילים את כל הוויטמינים החשובים לגוף האדם.

מה ההבדל בין חטיפי חלבון לבין חטיפים טבעוניים ולחטיפים ללא גלוטן?

רוב חטיפי החלבון מכילים חלב שמקורו במי גבינות או קזאין, לעומת זאת חטיפי חלבון טבעוניים אינם מכילים לקטוז או כל חומר שמקורו מן החי.

למשל, ישנם חטיפי חלבון טבעוניים שמבוססים על חלבון האפונה או על חלבון סויה. החטיפים מסייעים לפתח מסת שריר ובמקביל להנות מתזונה מאוזנת המכילה ערכים תזונתיים.

כמו כן, ישנם חטיפי חלבון טבעוניים שגם לא מכילים גלוטן או סוכר ומומלץ לשלבם בתפריט היומי.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן