חטיפים ללא גלוטן – יתרונות וקהל יעד

בשנים האחרונות אפשר לשים לב שיותר ויותר אנשים סובלים מאלרגיות שונות, ואחת הנפוצות ביותר הינה אלרגיה לגלוטן. אלרגיה זו נובעת מחולשה של המערכת החיסונית של גוף האדם עד כדי כך שהוא אינו מצליח להתמודד עם מזונות המכילים גלוטן כמו חיטה. אלרגיה זו נגרמת כאשר אדם חושף את עצמו למוצרים אלו. הסיבות לרגישות מערכת החיסון שונות ורבות, כגון, תזונה לא מאוזנת, חוסר בסיבים תזונתיים, מזון מתועש ועוד. עבור אנשים הסובלים מצליאק יש חשיבות רבה להקפיד על מזון ללא גלוטן על מנת לשמור על בריאותם. כיום, אפשר למצוא בשוק מוצרים רבים ללא גלוטן ובהם חטיפים.

יתרונות חטיפים ללא גלוטן

כאשר אנו מדברים על מזון ללא גלוטן, המחשבה הראשונה הינה לחשוב שהם מיועדים אך ורק עבור  אנשים הסובלים מאלרגיות לגלוטן. עם זאת, מעבר לכך חטיפים ללא גלוטן בעלי יתרונות רבים עבור הקהל הרחב.

להלן היתרונות לאכילת חטיפים ללא גלוטן:

  • כמובן שהיתרון הראשון והמוכר ביותר הינו עבור אנשים החולים בצליאק ושהינם אלרגיים לגלוטן. בין אם מדובר לאנשים מבוגרים או לילדים, מומלץ לרכוש חטיפים ללא גלוטן על מנת ליהנות מטעם איכותי ולשמור על בריאות האדם.
  • היתרון השני של חטיפים ללא גלוטן הוא התופעה שהוא מאפשר לשמור על המשקל. ובכן, אנשים רבים נמנעים מאכילת גלוטן במטרה לשמור על אורח חיים בריא, על תזונה נכונה ולהוריד במשקל. חטיפים ללא גלוטן עוזרים לכל אחד לאכול כמות ממופתחת של גלוטן במהלך היום.

מיהו קהל העיקרי הרוכש חטיפים ללא גלוטן?

קהל היעד העיקרי אשר רוכש את חטיפים ללא גלוטן הינו מבוגרים וילדים הסובלים מרגישות לגלוטן או מצליאק. בחטיף זה, אפשר למצוא את כל המרכיבים התזונתיים החשובים שיכולים בהחלט להחליף גלוטן, לדוגמא קמח אורז, פירות יבשים, עמילן תירס ועוד. כיום, ניתן לרכוש בכל מקום חטיפים ללא גלוטן, בטעמים רבים ובמשקל שונה. לא משנה עבור איזו מטרה הנכם זקוקים לקנות חטיפים ללא גלוטן, המבחר גדול והנכם יכולים לבחור לפי הטעם של כל אחד, עם או בלי כשרות, בגדלים שונים  ולכל הגילאים. תהנו ממבחר זה ובתיאבון !

עם הזמן, הביקוש לחטיפים ללא גלוטן וללא סוכר גם באוכלוסיה הבריאה שלא סובלת ממחלות כגון צליאק, הולכת ועולה בשל רמת המודעות לנזק שבצריכת הסוכר ולהשפעה של צריכה מרובה של גלוטן על התחושה הפיזית.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן