חטיפי אנרגיה בריאים שילדים אוהבים

כולנו רוצים שהילדים שלנו יאכלו בריא, אבל לא כל ילד רגיל לאכול ירקות ופירות קשה לעשות מאבקים כדי שהילדים יאכלו בריא. לכן צריך להיות יצירתיים,לחשוב על עוד מאכלים שהם בריאים לילדים שהילדים מוכנים לאכול. 

ערכים תזונתיים


חטיפי אנרגיה הם חטיף טעים שהרבה ילדים אוהבים כאשר אתם מצליחים למצוא חטיפי אנרגיה בריאים שהילדים שלכם  אוהבים תוכלו לדעת שהילדים מקבלים כל יום מרכיבים תזונתיים טובים ותזונה עשירה ובריאה. כדי לדעת איזה חטיפי בריאות  לתת לילדים, כדאי כאשר קונים את החטיפים לבדוק אילו ערכים תזונתיים יש בכל חטיף כמה קלוריות יש בחטיפי אנרגיה, האם יש בכל חטיף ויטמינים מינרלים. האם יש בהם מרכיבים שהם סופר פוד ועוד מרכיבים שונים המומלצים לילדים.

אלו סוגי חטיפי בריאות מומלצים

 
נשאלת השאלה אילו סוגי חטיפי בריאות מומלצים לילדים? וכיצד אנו נבצע שילוב החטיפים בתפריט יומי של הילד.. כדי שיקבלו מחטיפי בריאות את הערך הבריאותי המקסימאלי ? רוב הילדים אוהבים שוקולד. ילדים מוכנים לאכול שוקולד כמעט בכל צורה לכן גם ב חטיפי בריאות ניתן לשלב שוקולד עם  מרכיבים בריאותיים נוספים כדי ליצור חטיף בריאות שהוא בריא במיוחד מתאים מאוד לתזונה של ילדים. 

שוקולד ותמרים

כך למשל אפשר לקנות חטיף שמיועד לילדים יש בו הרבה פחות סוכר ואין בו גלוטן והוא בריא מאוד
בחטיף הזה משלבים שוקולד עם תמרים.החטיף שהוא טעים כמו קינוח מתוק הוא בריא מאוד יש פה בעיקר תמרים בריאים מאוד, תורמים לחיזוק העצמות. יש בהם מרכיבי תזונה חשובים/ כמו סלניום
נחושת מגנזיום ועוד מרכיבים שחשובים לבניית העצם החשובים לילדים בזמן הגדילה שלהם
לכן חטיף אנרגיה שוקולד ותמר ושילוב מצויין עבור חטיף אנרגיה לילדים. מתכון חטיף שיש בו תמרים מומלץ מאוד לילדים ילדים מוכנים לאכול חטיף אנרגיה עם תמרים ולא לאכול תמרים סתם כך יש לנו אפשרות לגרום להם לאכול פירות בריאים שהם לא מוכנים לאכול בדרך כלל בצורה הרגילה שלהם.

שילוב החטיפים בתפריט היומי

איך לבצע את שילוב החטיפים בתפריט היומי? ניתן לשלב את חטיפי התזונה כקינוח טעים בסוף כל ארוחה, אך ניתן גם לאכול אותם כחטיף טעים בין ארוחות כמו בהפסקת עשר בגן או בבית ספר או בארוחת ארבע קלה. אם הילד מרגיש רעב בין הארוחות ניתן לתת לו חטיף כזה במקום חטיף מלוח משמין ומלא בשומן ופחמות.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן