חטיפי בריאות דיאטטיים

כאשר אנו מדברים על חטיפי בריאות דיאטטיים חשוב לשים לב בין הסוגים השונים של חטיפי בריאות. אנשים רבים נוטים לחשוב על היתרונות הרבים של חטיפי בריאות מבלי לקחת בחשבון את סוג החטיף שהם מכניסים לגוף. גם בחדרי כושר רבים עשויים לשווק לכם חטיפי אנרגיה וחטיפי בריאות מלאים בסוכרים שאולי יש בהם אגוזים וכל מיני דברים בריאים, אולם אלה מעורבבים עם חומרים שאתם יכולים להכניס לגופכם רק בכמות מסוימת במהלך היום ועל כן צריך להתנהל נכון גם בכל הקשור לאכילת חטיפי בריאות דלי קלוריות.

מדוע אנו עושים שימוש בחטיפי בריאות?

לחטיפי בריאות יתרונות רבים: הם קטנים, משביעים, קל לשאת אותם אתנו לכל מקום ואפשר לאכול אותם במהירות ובנוחות ללא ריחות מיותרים של סנדוויצ’ים או מבלי צורך בכלים מיוחדים לצורך הכנת האוכל או אכילתו. אלה יכולים לשמש לנו כארוחה או כנשנוש שכיף לאכול, מרגיע את הבטן וזאת לפני ו/או אחרי פעילות ספורטיבית.

ממה עשויים בדרך כלל חטיפי בריאות?

חטיפי בריאות יכללו בדרך כלל שילוב של דגנים כלשהם כמו שיבולת שועל, אורז תפוח ועוד. חשוב מאוד שהחטיפים שאתם אוכלים יהיו ללא תוספות סוכר כלשהן, דלים בנתרן וכולסטרול ואם אפשר לבחור בחטיפים עשירים בפירות יבשים אז מה טוב.

טעמים מומלצים לחטיפי בריאות טעימים ובריאים

בכל הנוגע לחטיפי בריאות יש הרבה מאוד טעמים מומלצים ואתם תוכלו לבחור את הטעם האהוב עליכם לפי טעמכם. אצלנו תוכלו למצוא חטיפי בריאות דלי פחמימות בטעמי קפה, אגוזים וקינמון, אננס וקוקוס, פטל, יוגורט, תות ועוד.

איך כדאי לשלב את החטיפים בין הארוחות?

חטיפי אנרגיה יכולים להחליף לכם ארוחה אחת במהלך היום אך לא מומלץ לחיות כל היום רק על החטיפים הללו. חשוב להכניס לגוף מזונות נוספים וכן ויטמינים ומינרלים שונים שלא כולם נמצאים בחטיפי האנרגיה שלנו. דאגו לשלב חטיף אחד בין הארוחות, שעה לפני אימון או לאחר אימון אם אתם מרגישים את הרעב ויש עוד זמן עד שתגיעו הביתה. דאגו לרכוש ולאכול חטיפי בריאות דלי קלוריות וללא תוספות סוכר על מנת לאכול אותם בחופשיות יחסית.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן