חטיפי בריאות כשרים

חטיף בריאות הוא פריט מאכל פופולרי מאוד בישראל ובעולם בכלל. קל לשאת אותו ממקום למקום, הוא משביע בדרך כלל (בוודאי יכול להעביר את הרעב לכמה שעות), הוא טעים ואם הוא עשוי מחומרים טבעיים ונחשב לבריא אז בכלל אפשר ליהנות ממנו. היום לא רק מתאמנים בחדרי כושר אוכלים חטיפי בריאות אלא גם אנשים שונים העוסקים בספורט מקצועי/חובבני, אנשים שלא עושים ספורט וסתם בא להם חטיף בהפסקה בלימודים, באמצע הטיול או בנסיעה בדרך. במסגרת הדת הנושא של אוכל הוא קפדני יותר ומלבד החשיבות של כשרות ישנן גם החמרות למשל בכל הנוגע לסוג הכשרות וכאשר מדובר בחג הפסח למשל צריך לבחור בקפידה את החטיפים.

הכשרות של החטיפים

סוג הכשרות מאוד חשובה בין אנשים שונים בקהילה הדתית וכיצד הם גדלו וחונכו בנוגע למה הם מכניסים לגוף. אפילו שמדובר בחטיפי בריאות, עדיין אלה צריכים להיות כשרים וכדאי שסוג הכשרות תהיה גם בד”ץ בית יוסף אם אפשר.

החשיבות של חטיפי בריאות פרווה

בשל השמירה על זמני ארוחות בין בשר לחלב ולהיפך, החשיבות של חטיפי בריאות כשרים שהם גם פרווה רק עולה כשמדובר בציבור הדתי. חטיף פרווה יוכל לאפשר אכילה נוחה ונעימה לאדם דתי או שומר מסורת מבלי הדאגה מה הוא אכל ולפני כמה זמן ומה הוא יוכל בשעות הקרובות.

האם יש חטיפי בריאות כשרים לפסח?

חג הפסח הוא חג חשוב לעם היהודי ובחג זה אנו מכירים בכך שאין לחם וכי אוכלים מצות. בין אם אתם שומרים יותר או פחות – אתם עדיין מכירים את המנהג הזה. מה שעומד מאחוריו הוא שלחם עשוי מיני דגן (וכך גם מרבית חטיפי הבריאות) ואלה אסורים בחג הפסח. על כן חטיפי בריאות כשרים לפסח צריכים להיות חטיפים העשויים מחומרים טבעיים בלבד וכאלה המבוססים בעיקר על פרות ותבלינים הכשרים לחג. חטיפי בריאות כשרים לפסח יכולים להיות פופולריים מאוד בחג כשם שמשפחות רבות מנצלות את החג כדי לטייל וחטיפים מסוג זה הנם פתרון נפלאה להעביר את הרעב לילדים או לכם, בנסיעה ממקום למקום במהלך היום ובין הארוחות.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן