כל מה שרציתם לדעת על חטיפי חלבון

מיליוני ישראלים עושים כושר מדי יום בדרך כזו או אחרת, בעוד מאות אלפים מתוכם גם צורכים חטיפי בריאות לפני/במהלך/אחרי האימון. לעתים זה כי המליצו להם על זה, לעתים כי המאמן/התזונאית הכריחו אותם לשלב חטיפים אלה בתפריט או בזמן כלשהו בשילוב עם האימון ולעתים הם החליטו על דעת עצמם שהם רוצים למקסם את את הצריכה של הוויטמינים והסיבים התזונתיים הנדרשים להם מדי יום. אם כבר חטיפים בשילוב עם אימון – אז חטיפי חלבון.

האם חטיפי חלבון באמת עוזרים לבניית השרירים?

לחלבון בגוף שלנו יש תפקידים רבים, ביניהם: הוא מסייע לנו בבניית השרירים או בשיקום שלהם לאחר אימון, הוא עוזר לבניית הציפורניים, השיער, מסייע בתהליכי חילוף חומרים בגוף, מווסת את המים בגוף, בונה ומחזק את העצמות בגוף, תאי העור שלנו ועוד. אין ספק כי מדובר בוויטמין שאנו חייבים לצרוך, אך במידה מסוימת. חשוב להבהיר כי גם ארוחה עתירת חלבונים יכולה לספק לנו את הפתרון הטבעי יותר לבניית שרירים, עיצוב וחיטוב הגוף וכן התאוששות לאחר אימון. לא לכל אחד יש כוח או סבלנות להתחיל להכין ארוחה כזו אחרי אימון ולכן הפתרון האולטימטיבי הוא אכילה של חטיף חלבון.

כמה חטיפים זה מספיק?

יש כאלה שלוקחים את זה רחוק מדי ואוכלים כמות גדולה של חטיפים במהלך היום. אפילו אם החטיף טעים, לא צריך להשתגע. בנאדם ממוצע צריך לצרוך 0.8 גרם חלבון עבור כל קילוגרם בגופו. כלומר שאדם השוקל 100 קילו יצרוך 80 גרם חלבון ביום בממוצע. כמות גדולה מדי של חלבון עשויה לפגוע בכבד, לגרום להשמנה ועוד.

מה צריך לבדוק כאשר בוחרים חטיף חלבון?

כדאי לכם ללמוד את כמויות הוויטמינים והמרכיבים שאתם צריכים להכניס לגופכם מדי יום בממוצע ולהשוות את זה למרכיבים שעל חטיף החלבון שלכם. בדקו בעיקר את כמות החלבון, כמות הסוכר, כמות המלח (נתרן), כמות הקלוריות של החטיף ואת הסיבים התזונתיים שהוא מכיל.

כמה עולים לנו חטיפי חלבון?

חטיפי חלבון יכולים להיות יקרים יותר מחטיפים רגילים ולעתים אפילו מחטיפים ללא סוכר/ללא גלוטן. ישנן אריזות של 6 חטיפים ב30-40 שקלים ותוכלו למצוא גם חטיפים של חברות מסוימות בעלות של 90-100 שח ל12 חטיפים.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן