כל מה שרצית לדעת על חטיף חלבון בטעם יוגורט וניל

אוהבים יוגורט? אז מדוע לא בחטיף חלבון? ובכן, תופתעו לגלות כי חטיפי חלבון הם מהחטיפים הפופולריים ביותר בישראל. הם משמשים אותנו כתחליף נוח ומהיר לארוחה במהלך היום, נוחים לנשיאה, מספקים לנו את מנת החלבון היומית הנדרשת לנו, מגיעים במגוון טעמים אפשריים לרכישה ולעתים רבות נהוג לצרף חטיפים אלו בתפריטי תזונה דיאטטיים כל עוד אוכלים חטיפים מופחתים בסוכר.

מה כולל חטיף חלבון?

מלבד תמצית הנותנת לו את הטעם של יוגורט וניל במקרה, הרי שיש רכיבים נוספים שכדאי להתחשב בהם כמו סוכרים, קלוריות, חלבונים, סיבים תזונתיים וכמובן כמות המלח בחטיף. צריכה מוגברת של מלח, קלוריות וסוכרים עשויה להיות מסוכנת לגוף שלנו ולכן אתם רוצים לבדוק היטב את הרכיבים וכמותם על גב האריזה של החטיף. כמו כן בדקו בהתאם למשקלכם את מידת החלבון המומלצת לצריכה היומית שלכם וזאת גם בהתאם להרגלים הספורטיביים שלכם. במידה ואתם מחפשים חטיפים דיאטטיים השתדלו להישמר מפני חטיפים עתירי קלוריות וסוכר.

נהדר גם כתחליף לארוחה

מלבד היתרונות התזונתיים הרבים של חטיף חלבון בטעם יוגורט וניל הוא יכול גם לספק לנו תחליף לארוחה. אורח החיים הקדחתני שכולנו מכירים וחיים אותו: מהבית לעבודה, פקקים, טיפול בילדים, אינספור מטלות שיש לבצע ועד לצורך לשמור על הגוף שלנו ולגוון מפעם לפעם עם פעילות ספורטיבית ואיננו עוד מדברים על להשקיע זמן במשפחה, חברים, יציאות, סידורים ועוד. חטיף חלבון בתיק יפתור לכם לפחות בעיה אחת כך לא תישארו רעבים בין לבין במהלך היום וגם תוכלו לקבל דחיפה קלה של אנרגיות שבאמת תוכל לסייע לכם לבצע את המטלות הרבות.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן