כל מה שרצית לדעת על חטיף חלבון בטעם קפה

כל מה שרצית לדעת על חטיף אנרגיה בטעם קפה ובאיזו תדירות כדאי לצרוך אותו.

מכורים לחטיפי חלבון? גם אנחנו! חטיפים אלו מספקים לנו מענה נפלא במהלך היום לנושא הבריאותי והתזונתי שלנו, מספקים תחליף מהיר ומוזל לארוחה חשובה במהלך היום ועל הדרך הם גם טעימים. כך למשל חטיף חלבון בטעם קפה יכול לסייע לנו לא רק אחרי אימון להתאוששות או בניית מאסה של שרירים אלא גם לשיפור האנרגיה, המצב הרוח, לעורר אותנו וכמובן גם להשביע אותנו ולשמור עלינו מרוכזים במהלך היום שלנו.

סוגים של חטיפי חלבון

  • חטיף לירידה במשקל – חטיפים אלה נפלאים לשילוב בתפריט התזונתי שלכם במהלך הדיאטה. הם מכילים פחות פחמימות, יותר חלבונים, מעט סוכרים ומעט שומנים.
  • חטיף כתחליף לארוחה – האם חשבתם פעם כי חטיף חלבון בטעם קפה יחליף לכם ארוחה? ובכן חטיפים אלה מכילים יותר קלוריות, יותר חלבון ויותר פחמימות. הם מכילים אבות מזון וקלוריות בכמות המומלצת בארוחה והם עשירים במינרלים, סיבים תזונתיים וכן ויטמינים החיוניים לגוף.
  • חטיפים להעלאת מסת שריר – חטיפים הכוללים מנה גדולה יותר של חלבון ופחמימות, אולם פחות שומנים וסוכרים על מנת שלא ליצור עוד כאלה בגוף, כאשר הגוף צורך את החלבונים לאחר האימון כדי להתאושש ולבנות את השרירים.

לסיכום,

חטיף חלבון בטעם קפה או בטעם אחר האהוב עליכם יכול להוות פתרון נפלא לארוחה במהלך היום, ישביע אתכם ויאפשר לכם להיות רגועים ומרוכזים יותר במהלך היום העבודה, הלימודים או הסידורים שלכם. קל ונוח לשלוף אותו מהתיק, הוא לא עולה הרבה ועל הדרך הוא גם טעים בטירוף!

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן