כל מה שרצית לדעת על חטיפים טבעוניים

קהל הטבעוניים הוא ללא ספק אחד הקהלים הקשים ביותר מבחינת מזון אך גם פותחת בפני העולם כולו אופציות חדשות נהדרות ליצירת מזונות חדשים שמהם נוכל להתקיים ואולי אפילו ליהנות מהם גם אם איננו טבעוניים.

כך למשל חטיפים טבעוניים הפכו ליותר ופופולריים לאורך השנים, עם עלייה במספר הטבעוניים בישראל ובעולם בכלל. האידיאולוגיה של אותם אנשים טבעוניים היא לא לאכול מוצרים מן החי כלל ועל כן חטיפים טבעוניים לא רק מורכבים מחומרי גלם מן הצומח בלבד, אלא שהם גם בריאים יותר בדרך כלל.

גם לטבעוניים מותר ליהנות מחטיף במהלך היום

ליהנות מחטיף במהלך היום כשרעבים היא לא רק מנת חלקם של אנשים האוכלים בשר או מן החי. גם טבעוניים, על אף שיש להם אידיאולוגיה שונה בנוגע לאוכל (וזה נהדר), מגיע להם ליהנות ממה שיש לעולם הזה להציע. להיפך – אותם אנשים טבעוניים נהנים מחומרי גלם המיוצרים בטבע ונהנים ממה שהטבע יכול להעניק לנו, לעומת ממתיקים, סוכרים וחומרי גלם אחרים שדוחפים בחטיפי בריאות כאלה ואחרים. גם אדם טבעוני יכול ליהנות מחיזוק הגוף והשרירים לפני ואחרי האימון בחדר הכושר.

מה מכילים אם כן חטיפים טבעוניים?

ברוב חטיפי הבריאות וחטיפי החלבון הרגילים יש מי גבינות, קזאין, לעתים חלב כלשהו, חלבונים המגיעים מביצים, דבש (שגם אותו יש טבעוניים שלא אוכלים) וכו’. כל אלה פסולים לאכילה מבחינת הטבעוניים ועל כן בחטיפים טבעוניים תוכלו למצוא תחליפים שונים כמו חלבון אפונה, חלבון סויה, ממתיקים טבעיים ועוד.

מהם היתרונות של חטיפים טבעוניים?

  • מספקים פתרון הולם עבור אנשים טבעוניים ובוודאי צמחוניים.
  • נחשבים לבריאים ומזינים יותר בדרך כלל.
  • טעימים לא פחות מחטיפים רגילים ומורכבים ממתיקים טבעיים.
  • החטיפים אינם מכילים חומרים משמרים.

כמה עולים חטיפים אלה?

מגוון החטיפים וסוגיהם הוא גדול ולכן גם טווח המחירים הוא בהתאם. תוכלו מצד אחד למצוא חטיפים כאלה בחבילות של 10-20 שקלים ל5-6 יח’ ולעתים זה גם יהיה המחיר עבור חטיף אחד. הכול תלוי במרכיבים שיש בחטיף, ברמת הבריאות שלו, בחברה המייצרת, בכמות שיש בכל חטיף, ברשת המזון המשווקת אותו וכו’.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן