כל מה שרצית לדעת על חטיפים מאוזנים

חטיפי בריאות כבר שנים רבות חלק מהחיים שלנו ובכמויות גדולות. כך למשל טוב לאכול חטיף בארוחות הביניים כדי לספק לגוף תחושת שובע ורגיעה ולהתרכז בעבודה או בלימודים. סטודנטים אוכלים חטיפי אנרגיה כפתרון מהיר במהלך שיעורים או מבחנים כדי להישאר מרוכזים, מתאמנים בחדר הכושר אוכלים את החטיפים כדי לבנות ולאושש את השרירים לפני ואחרי אימון ועוד. אך מה הבעיה עם חטיפי בריאות רבים? שמה שמובטח לנו הוא לא בהכרח מתקיים בפועל. לכן אתם רוצים לשים לב שאתם רוכשים חטיפים מאוזנים ובריאים שבאמת יתרמו לכם לריכוז, לבניית השרירים, להשלמת ארוחות ביניים ועוד.

אז מה הופך חטיף מאוזן לחטיף טוב?

לכל אדם יש ויטמינים ומינרלים שהוא צריך להכניס לגוף מדי יום. ברוב חטיפי הבריאות המוצעים בשוק יש כמות גדולה מאוד של שומנים או סוכרים וגם בחטיפים ללא סוכר יש תחליפי מתיקות שאינם בהכרח בריאים לנו. על מנת לבחון חטיף מאוזן נרצה לוודא שיש כמות טובה יותר של ויטמינים ומינרלים שהגוף שלנו זקוק להם ופחות סוכרים וממתיקים מלאכותיים. לדוגמה חטיפים המכילים יותר שיבולת שועל, פירות יבשים, קינואה, אגוזים, דגנים נוספים מקמח מלא ועוד.

מה לגבי החלופות של סוכר?

סוכר הוא אחת הבעיות הגדולות ביותר בחטיפי בריאות וגם בחטיפי בריאות ללא סוכר אתם צריכים להביא בחשבון את כמויות הסוכר שיש בתחליפים. כך למשל יכולים לעשות שימוש בעמילן תירס או דבש וגם בחומרי גלם אלה יש כמויות של סוכר.

שימו לב לכמות

לא משנה איזה סוג של חטיף בריאות תכניסו לגופכם קחו בחשבון שהוא טוב כפתרון לארוחת ביניים או השלמה של ויטמינים הזקוקים לכם בטווח היומי. אפילו אם הם טעימים או שנוח לשלוף אותם ולאכול – השתדלו לא להגזים עם הכמות כיוון שיותר מדי חלבונים וסוכרים זה גם לא טוב.

כמה עולים חטיפים מאוזנים?

ישנם חטיפים הנמכרים ביחידות ואחרים בחבילות. בכל הנוגע לטעמים יש אינספור סוגים החל משיבולת שועל ודבש, דרך וניל, שוקולד, תות, בננה וטעמים נוספים. מחיר החטיף יהיה בדרך כלל סביב הכמה שקלים ליחידה אולם לעתים ברכישת חפיסה ניתן ליהנות ממחיר טוב יותר פר יחידה.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן