כל מה שרצית לדעת על חטיפי אנרגיה לספורטאים

כשאתם ניצבים מול מדף חטיפי הבריאות כדאי לדעת אילו מהם מתאימים לכם

הספורט חזר כבר מזמן לאופנה ורבים אינם מסתפקים יותר בתירוץ של חוסר זמן לעסוק בפעילויות שונות באוויר הפתוח או בחדרי כושר ובבית. מה שלא השתנה הוא הבעיה של הכנת מזון שהיא אופיינית ומשותפת גם לספורטאים וגם לאנשים שאינם עוסקים בספורט. מכיוון שלא נלחמים יותר בהרגלים של אנשים שגם ככה מנהלים אורח חיים בריא לא נותר אלא להקל עליהם ולמצוא להם את חטיפי האנרגיה שמספקים להם כל מה שהם צריכים.

תזונת ספורט וחטיפים

אין ספק שחטיפים אינם תחליף למזון מלא ומאוזן, אבל כשאין זמן לכל דבר לפחות אפשר לאכול בריא גם כשמדובר בחטיף. חטיפי חלבון כחלק מתזונת ספורט הם לגיטימיים כל עוד צורכים בתבונה במידה ורק את אלה שהרכיבים שלהם הכי טובים לגוף ומספקים לו את הערכים התזונתיים שהוא נזקק להם. החשיבות של החטיף הוא שהוא מספק אנרגיה זמינה בכל מקום גם כשאין זמן לאכול ובכל מאפשר לספורטאים לאכול לפני האימון ולממש את הפוטנציאל שלו. מכיוון שאסור להתאמן ללא אנרגיה כי זה מתיש את הגוף, חטיף נותן את אותה כמות שמספקים פרי או יוגורט.

ערכים תזונתיים של חטיפי אנרגיה

הערכים התזונתיים של חטיפים בריאים אינם מכילים בדרך כלל את כמויות הסוכר הפשוט והמלחים הלא בריאים של החטיפים הריקים. חטיפי אנרגיה שבאמת משלבים בין פחמימות לבין חלבונים, כדי שישמשו ארוחה קטנטנה לפני האימון ויתחילו להניע תהליכי מטבוליזם שמשתתפים באימון. זה גם מחייב לספק אנרגיה לא מוגזמת ולכן הערך הקלורי צריך להיות מוגבל. מכיוון שרוב החטיפים נעים בין 99 ל-200 ויותר קלוריות, תלוי בהרכב, יש לכם היצע מגוון לבחור ממנו. 

יתרונות החטיפים

היתרונות שלהם תלויים כמובן בסוג החטיף שתבחרו. מי שזקוק יותר לחלבון יבחר בכזה ומי שיש לו בעיה להזין עצמו בסדרו חייב לספק לעצמו פחמימות כדי שיוכל לבצע את הפעילות. בכל מקרה, חשוב לכור שהם לא משמשים תחליף לארוחה מלאה אלא פתרון מהיר ויעיל למטרה נקודתית וזהו היתרון הגדול ביותר שלהם.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן