כל מה שרצית לדעת על חטיפי בריאות ללא סוכר

חטיפי בריאות הצילו להרבה אנשים את החיים באיזשהו אופן. מלבד העובדה שהם קלים לנשיאה ויכולים להגיע אתנו בקלות לכל מקום, הרי שהם גם טעימים, מזינים ומשביעים במידה רבה. שימו לב כי ישנם חטיפי בריאות (עם או בלי סוכר) המיוצרים מרכיבים שונים שאינם כל כך בריאים עבורנו ורק העטיפה מציגה מסרים שיווקיים כאילו החטיף בריא. אנו ממליצים בחום לקרוא את הרכיבים המוטמעים על אריזת החטיף וללמוד היטב את הנושא, במיוחד אם אתם חסידים של חטיפי בריאות ואוכלים אותם מדי יום. לשמחתכם, ישנם חטיפים בריאים יותר אך לפחות כאלה המפחיתים את אחוז השומן והסוכרים ואלה לרוב יהיו חטיפי בריאות עם הטמעה של “ללא סוכר”.

יתרונות השימוש בחטיפים ללא סוכר

  • מרבית המאכלים שאנו אוכלים מלאים בסוכר או סוכרים כאלה ואחרים. אלה גורמים לכך שיותר ויותר אנשים הופכים להיות סוכרתיים ומפתחים מחלות שונות כתוצאה מכך. הפחתה בכמות הסוכר היומית היא כבר יתרון לשימוש בחטיפי בריאות אלה על פני מאכלי ג’אנק או חטיפי בריאות רגילים.
  • בחטיפים ללא סוכר יש פחות אחוזי שומן ויותר מרכיבים החיוניים לגוף.
  • חטיפים אלה לעתים הם הפתרון הטוב ביותר עבור אנשים סוכרתיים הזקוקים לארוחת ביניים או חטיף שלפני/אחרי עשיית ספורט.

סוכרתיים? שימו לב

הסוכרת איננה מחלה פשוטה והיא עשויה לתפוס אנשים שיש להם את זה בתורשה או כאלה שצרחו כמויות גדולות של סוכר לאורך חייהם. בחטיפים שרשום עליהם “ללא סוכר” חברות רבות משתמשות בתחליפי מתיקות אחרים. כאשר מדובר בפירות יבשים או מרכיבים בעלי סיבים תזונתיים וויטמינים החשובים לגוף ומכילים גם סוכרים טובים החיוניים לגוף הרי שזה בסדר לצרוך אותם בכמות מסוימת. לעתים התחליפים הם ממתיקים אחרים שבהם יש סוכר אחר וגם זה יכול לכלול סוכר המסוכן לבריאותכם. על כן זכרו – הכול במידה.

מתי נרצה לשלב חטיפי בריאות ללא סוכר במהלך היום?

תוכלו לשלב את חטיפי הבריאות שלכם בעבודה, בבית הספר, במהלך מבחן, לפני/אחרי אימון בחדר הכושר, בתור ארוחת ביניים כאשר אתם רוצים להרגיע את הרעב, כאשר בא לכם לנשנש משהו במהלך היום ועוד.  חטיפים אלה יהיו בדרך כלל בחפיסות של 5-6 יחידות ויעלו בין 20 ל-30 שקלים לחפיסה בהתאם ליצרן ולסוג החטיף כמובן.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן