למה כדאי לצרוך חטיפי בריאות שמכילים שיבולת שועל?

אם אמרו לכם שסיבים תזונתיים טובים לבריאות כדאי לדעת כיצד לצרוך אותם נכון

סיבים תזונתיים חשובים בכל מערכת פנימית בגופנו והם חלק בלתי נפרד מתזונה בריאה. את זה מספרים לנו כל הזמן מבלי לפרט בכל פעם כיצד זה עוזר לכל אחד. קיימים היום הרבה חטיפים שמכילים שיבולת שועל וכדאי לדעת מהם יתרונותיהם לגוף וכיצד לצרוך אותם נכון כדי ליהנות מהיתרונות האלה. הם חשובים לכולם ולא רק למי שמשלב חטיפי בריאות בתפריט שלו, ולכן נסו אות לפחות בשביל חלק מהסיבות.

ערכים תזונתיים מועילים

שיבולת שועל ידועה כמזון בריאות ותיק ובעיקר משום שהיא דגן שמספק אנרגיה זמינה שמתעכלת בקלות ויש לה ערך גליקמי נמוך. זה אומר שאפשר לאכול אותה מבלי להקפיץ את רמות הסוכר בדם בפתאומיות. זה מצוין לכל מי שזקוק לאספקת אנרגיה סדירה וקבועה לעבודה מתמשכת. חטיפים המכילים שיבולת שועל מתאימים במיוחד לספורטאים שאוכלים את זה לפני האימון מבלי להכביד על מערכת העיכול ומבלי להקפיץ את רמת הסוכר בדם. מה שהופך חטיפים כאלה למצוינים לסוכרתיים ולמי שעושה דיאטה.

שיבולת שועל לדם ולמערכת העיכול

שיבולת שועל מכילה סיבים מסיסים שממריצים עיכול ולכן מופרשים במערכת העיכול מהר יחד עם שומנים. מה שמגביר את היעילות שלה למי ששומר על משקלו ולמי שזקוק לתגבור תזונתי כדי לעזור לכלי הדם נגד שומנים לא רצויים וכולסטרול. כמו כן, היא מכילה סידן ואשלגן שמונעים לחץ דם גבוה. מערכת העיכול מרוויחה הפחתה בסיכויים למחלות עיכול ולסרטן המעי הגס בגלל הסדרת פעילות המעיים וסילוק יעיל יותר של פסולת העיכול.

פעילות הספורטאים דורשת אנרגיה

כאמור, האנרגיה הזמינה של שיבולת שועל יחד עם מרכיבים נוספים בחטיפי בריאות הופכת אותם לאידיאליים לכל מי שפעיל ואין לו זמן לאכול. גם אם היא נחשבת לארוחה קטנה אבל המאוזנת היא כמובן אינה תחליף לתפריט מלא, אבל היא בכל מקרה מסייעת בנוכחות שיבולת השועל שבה. בגלל האיזון של הסוכרים בדם וההימצאות שלה במחזור הדם לאורך זמן היא תאפשר לכם לבצע פעילות מאומצת לאורך כמה שעות עד שתוכלו לאכול.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!
Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן