חטיפי חלבון ללא גלוטן

דרך החנות המקוונת שלנו ניתן להזמין בקלות ובמהירות מגוון רחב של חטיפי אנרגיה ובריאות. המבחר העשיר מאפשר לכל אחד ואחת מכם להזמין את החטיפים המתאימים לצרכיו, בין אם מדובר במתאמן או ספורטאי, צמחונים וטבעונים, או כל אחד אחר. בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

מה זה גלוטן?

גלוטן הוא חלבון המצוי בדגנים שונים כמו חיטה, שיפון כוסמין וכדומה. כאשר מכינים מדגנים את הבצק יש לגלוטן תפקיד משמעותי מאוד, ומשמו ניתן להבין כי הוא מדביק מרכיבים שונים. אכן, בתהליך התפיחה הגלוטן מייצר רשת תלת מימדית הכולאת גזים ותורמת לתפיחה, ויותר חשוב – להדבקת הרכיבים של הבצק זה אל זה. כאמור, מדובר במרכיב בסיסי בדגנים אשר כמותו משתנה בין דגנים וזנים שלהם, בהתאם לתנאי הגידול ועוד.

מה הבעיה עם גלוטן?

בשנים האחרונות קיבל הגלוטן תהודה רבה. למעשה בכל סופר מרקט ניתן למצוא כיום מדפים עם מוצרים ללא גלוטן, ואילו באתר שלנו תוכלו להזמין חטיפי חלבון ללא גלוטן. הבעיה עם גלוטן היא בעיקר של אנשים הסובלים מצליאק, רגישות לגלוטן. במחלה זו הגוף מגיב באופן אלרגי לגלוטן, כלומר המערכת החיסונית מזהה את החלבון הזה כסכנה ופועלת באופן חזק היוצר תסמינים קשים. בנוסף, ישנם אנשים רבים הסבורים כי גלוטן אינו בריא, או שחשים כי הוא אינו עושה להם טוב, ולכן מעדיפים לצרוך מוצרים ללא גלוטן.

ומהו חטיף חלבון בלי גלוטן?

חטיפי חלבון ללא גלוטן נועדו לשרת כמה מטרות. בראש ובראשונה, חטיפי חלבון נועדו לספק לגוף אנרגיה בדמות חלבונים ופחמימות. החלבונים נדרשים לבניית ותחזוקת שרירים ולשורה ארוכה של תפקודים נוספים, ואילו הפחמימות הן מקור מצוין וזמין לאנרגיה. יחד עם זאת, יש להדגיש כי בחטיפים בריאות מעולים כמו שלנו החלבונים הם ממקור איכותי, והפחמימות מגיעות ממקור טבעי בעל ערך גליקמי נמוך. בנוסף, אלו חטיפים ללא שומני טראנס או שומנים מעובדים, המעלים כולסטרול רע ומפחיתים כולסטרול טוב. וכמובן, מדובר בחטיפים שאינם מכילים גלוטן, כך שגם חולי צליאק או כל אדם אחר שאינו מעוניין לצרוך גלוטן, יכולים לאכול אותם בבטחה וליהנות מטעמם המצוין.

לפרטים נוספים והזמנות

חטיפי חלבון ללא גלוטן ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר שלנו. לפרטים נוספים וקבלת הכוונה מקצועית, ולביצוע הזמנות בטלפון הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 052-2661244.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן