חטיף אנרגיה לספורטאים – חטיפי חלבון דלי פחמימות

חטיפי בריאות מספקים למתאמנים את הדרך הטובה ביותר והקלה ביותר לצרוך את כל אבות המזון והערכים התזונתיים הנדרשים להם, על מנת למקסם את תוצאות האימונים. ישנם כמובן סוגים שונים של חטיפים, שכל אחד מהם בנוי לספק ערכים שונים בכדי לתת מענה מקיף לכל צרכי התזונה של המתאמן. בין שני סוגי החטיפים החשובים ביותר למתאמנים אפשר למצוא את חטיפי האנרגיה וחטיפי החלבון. חטיף אנרגיה הוא חטיף שאותו יש לצרוך לפני אימון על מנת להעמיד לרשות הגוף אנרגיה זמינה במשך האימון. חטיף חלבון מיועד לצריכה לאחר האימון ובלבד שאתם מקפידים לצרוך חטיף חלבון דל פחמימות.

חלבון – מה חשיבותו למתאמנים?

חלבון הוא אבן הבניין של התאים בגוף ובכלל זה של תאי השריר. כאשר אתם מבצעים אימון כוח או אימון אירובי, נוצרים בשרירים שלכם קרעים קטנים כתוצאה מהמאמץ המופעל עליהם. מייד לאחר האימון מתחיל תהליך של בניית השריר מחדש וזהו למעשה התהליך שאחראי לחיזוק השריר ולגדילתו, כשלאחר כל אימון הגוף בונה עוד ועוד שכבות שריר, שהופכות את השריר לגדול יותר, צפוף יותר וחזק יותר. בניית השריר מבוססת כמעט כולה על חלבון וקולגן. חטיף חלבון המיועד למתאמנים, מספק למעשה את כל כמות החלבון לה זקוק הגוף בכדי לבנות את השריר בצורה יעילה.

חטיף חלבון ללא פחמימות – יש דבר כזה?

חטיף מספק לנו למעשה את הדרך המהירה והנוחה ביותר לצריכת חלבון לאחר אימון ויחד עם זאת, נוחות זו יכולה לבוא על חשבון שמירה על המשקל, שכן מרבית החטיפים הנמכרים בשוק מכילים בתוכם שיעור גבוה של פחמימות. על כן, לפני שאתם רצים לקנות חטיף אנרגיה או חטיף חלבון, חשוב לוודא שאתם מתמקדים אך ורק בקטגוריה של חטיפי חלבון ללא פחמימות וכן, יש דבר כזה. חטיפים אלה מבוססים בעיקרם על רכיבים צמחיים עשירים בסיבים, שמספקים את הנפח העיקרי של החטיף גם ללא פחמימות. כמו כן, ניתן בהחלט לאכול חטיף חלבון דל פחמימות, גם אם הוא לא נטול פחמימות לגמרי.

חטיפי אנרגיה לספורטאים – למה הם מיועדים והם גם הם מגיעים בלי פחמימות?

חטיף אנרגיה הוא חטיף שמטרתו להעמיד לרשות הגוף מספיק אנרגיה זמינה לקראת האימון. בעוד שאת חטיף החלבון נרצה לצרוך לאחר האימון, הרי שאת חטיף האנרגיה עלינו לצרוך דווקא לפני האימון. במקרה הזה, לפחמימות יש דווקא תפקיד חשוב ואנחנו לחלוטין לא רוצים להסיר אותם מתפריט האנרגיה שלנו. על כן, אם אתם מחפשים חטיפי אנרגיה לספורטאים, אתם בהחלט רוצים למצוא בין הרכיבים בתוכם גם שיעור גבוה יחסית של פחמימות, שכן פחמימות מספקות מקור עשיר באנרגיה (קלוריות). לחילופין, תוכלו לצרוך מזונות עשירים בקפאין, שמספק גם הוא כמות יפה של אנרגיה זמינה, אך הקפאין לא יכול לבוא על חשבון צריכת הפחמימות לפני האימון.

אצלנו בחנות 973, תוכלו למצוא מבחר גדול של חטיפי אנרגיה לספורטאים וכמובן חטיפי חלבון ללא פחמימות או דלים מאוד בפחמימות. כל החטיפים בחנות 973 הם של המותג NUGO וכולם מתהדרים באחוזי שומן אפסיים וללא שומן טראנס. חטיפי NUGO מבוססים על פורמולות מתקדמות, המבטיחות לכם בכל חטיף וחטיף בדיוק את הערכים התזונתיים הנדרשים לכם לפני אימון או אחרי אימון ובדיוק בכמות הנדרשת בכדי למקסם את תוצאות האימון. הזמינו כבר עכשיו את החטיפים הנדרשים לכם ואם יש לכם שאלות נוספות, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לענות לכם על כולן בשיחת טלפון נעימה ואישית למספר 052-2661244.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן