חטיפי בריאות לילדים

חטיף אנרגיה לילדים בלי ייסורי מצפון

הילד שלכם לא אוהב ירקות ובקושי מוכן לאכול פירות? הדבר היחיד שהוא יכניס בשמחה לפה זה חטיפים? אם כן, חטיפי אנרגיה לילדים המוצעים באתר שלנו יעניקו לו מענה בריא וטעים, שופע בערכי תזונה חיוניים לבריאות והתפתחות.

כל הטוב שיש בחטיפי NUGO 

בעידן השפע בו אנו חיים, קשה שלא למנוע מהילדים להתפנק על חטיף טעים. מצד שני, מאוד חשוב לשמור על בריאות הילדים ועל איכות המזון שהם צורכים. אז נכון שניתן להכין חטיף אנרגיה ביתי לילדים אבל בפועל, לרובנו אין את הפנאי כדי לעשות זאת באופן שוטף.

עבור הצורך הזה עונים באופן מלא חטיפי הבריאות של NUGO, המספקים לילדים חטיף שהוא גם טעים וגם בריא. מדובר בחטיף שאין בו שומן טראנס מעובד, כמו שמן דקלים, שפוגע באיזון של כולסטרול טוב ורע, וזאת לצד היותו חטיף שומן מופחת עם רק 2.5 – 3.5 גרם שומן בכל 50 גרם של חטיף.

בנוסף, הסוכרים בחטיף מגיעים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים, כמו סירופ אורז חום וסירופ אגבה, שמתפרקים במערכת העיכול לאט, מעלים באופן הדרגתי רמות של סוכר בדם וגורמים לתחושה של שובע לאורך זמן. לחטיף יש ערך גלקימי נמוך והוא גם דל בקלוריות, עם 180 קלוריות ל- 100 גרם. בנוסף, החטיף מכיל רק רכיבים טבעיים והשוקולד שיש בו הינו שוקולד אמיתי העשוי מחמאת ומוצקי קקאו, עשירים בנוגדי חמצון. כל זאת לצד שפע של חלבונים מלאים, חומצות אמינו ומגוון מינרלים וויטמינים המשתנים בהתאם להרכב החטיף.

שילוב חטיפים טעימים ובריאים לילדים

החטיפים של NUGO מוצעים במגוון טעמים שילדים אוהבים, כמו שוקולד חלב, שוקולד בננה, יוגורט וניל, שוקולד ותמרים וחמאת בוטנים. מדובר בחטיפים בריאים לילדים שבהחלט יכולים להשתלב בתפריט היומי של ילדכם, למשל ניתן לשלב חטיף בריאות לילדים כקינוח אחרי שהם סיימו את הארוחה שלהם. כמו כן אפשר לתת חטיף אנרגיה לילדים לבית הספר כתוספת קלה, טעימה ובריאה. ותוכלו לתת חטיף בריא לילדים כנשנוש בין הארוחות, כארוחת ביניים קלה, כשיוצאים לנסיעה ארוכה, לבילוי בחוף הים או בטבע, ועוד.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן