נשנושים דיאטטים

איזה חטיף הכי בריא–המדריך המלא

נשנושים דיאטטים

לרוב, כאשר אנשים מנסים להוריד ממשקל גופם בעזרת דיאטות למיניהן, הם ממלאים את התפריט היומי שלהם במאכלים דלי קלוריות ומסירים מהתפריט חטיפים עתירי שומן ופחמימות. במאמר הבא תוכלו לקרוא כיצד ניתן להנות ממגוון חטיפים דיאטטים שיוסיפו לכם גיוון בתפריט הקפדני בדיאטה מבלי לשבור אותה.

אוכל בריא ודיאטטי

בסופרים ובמרכוליות השונות ניתן למצוא מגוון רחב של חטיפים דלי קלוריות. אך בנוסף לקלוריות ישנם עוד רכיבים רבים שמומלץ להימנע מצריכה מופרזת שלהם במיוחד כאשר מנסים לרדמת במשקל. להלן רשימה של כמה מהרכיבים שחשוב לבחון לפני רכישת חטיפיםבריאיםלדיאטה:

  • שומן טראנס – זהו שומן שאינו ממקור טבעי, שנוצר בתהליך תעשייתי ההופך את השמן הצמחי למצב צבירה מוצק. שומן זה נמצא משפיע וגורם לעלייה בסיכוי לחלות במחלות לב וכלי דם ולכן מומלץ להימנע מצריכתו.
  • חומרים משמרים – החומרים המשמרים מסוגלים להאריך את טריות המוצר לאורך זמן. חלקם עשויים להזיק לבריאות ולכן מומלץ להמעיט באכילת מוצרים שמכילים חומרים משמרים בכמות גבוהה.
  • צבעי מאכל –  צבעי המאכל הם חומרים שמוסיפים למזון על מנת לשנות את המראה החיצוני שלו. קיימים סוגים של צבעי מאכל טבעיים וגם סוגים סינתטיים אשר את חלקם משרד הבריאות מגביל לשימוש מופרז.
  • שומן רווי – ניתן למצוא שומן רווי בשמנים מן החי (כגון חמאה) וגם בשמנים מן הצומח (כגון שמן קוקוס ושמן דקלים). על פי משרד הבריאות, מומלץ לצמצם את צריכת שומן זה על מנת להקטין את הסיכון לחלות במחלות לב וכלי דם.
  • פחמימות – הפחמימות מהוות מקור אנרגיה חיוני לביצוע תהליכים מגוונים בגוף. כמות גבוהה מדי של פחמימות, עלולה לשנות את איזון רמות הסוכר בגוף ולכן חשוב שלא לצרוך אותן בכמות מופרזת

נשנושים דלי קלוריות – חשיבות

במידה ואתם נמצאים בשיאה של דיאטת חטיפיםקפדנית, חשוב שתדעו כי לארוחות הקטנות האלו במהלך היום כפי שלוב מכנים אותן: “נשנושים” יש אפילו כמה תפקידים חשובים, כגון:

  • שמירה על רמת סוכר מאוזנת בדםאשר תורמת לשמירה על ריכוז ומניעת עייפות.
  • שמירה על רמת מתח נמוכה כתוצאה ממניעה של עליות חדות ברמות הסוכר בדם.
  • שמירה על קצב חילוף חומרים תקין בגוף. דבר שיגרום לשריפת יותר קלוריות ושומן במהלך היום.
  • הימנעות ממצב של רעב קיצוני שיגרור אכילה מרובה בזמני הארוחה המוגדרים.
  • במידה ורוצים לעלות במסת שריר במהלך הדיאטה, ניתן לשלב נשנושי חלבוןהעשויים מחומרים איכותיים וכך להעניק לשרירים את החלבון שבעזרתו השרירים יגדלו ויתפתחו

NUGO – חטיף דיאטה

אם אתם רוצים להנות מחטיפים גם בזמן הדיאטה, אנחנו הכתובת עבורכם. אצלנו תוכלו לרכוש מגוון רחב של חטיפים בטעמים שונים ומגוונים, אשר כל הרכיבים בהם הינם טבעיים בלבד. כמו כן, תוכלו להנות מחטיפי חלבון במגוון טעמים שיסייעו לכם לצרוך את כמות החלבון הנדרשת כדי להעלות את מסת השריר שלכם.

לכל שאלה וייעוץ צרו אתנו קשר בטלפון – 052-266-1244

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן