חטיפי אנרגיה מומלצים לדיאטה

יש סוגים רבים של חטיפי אנרגיה אך לא כולם מומלצים לדיאטה. חשוב לעשות הפרדה בין חטיפים בריאים לבין חטיפים דיאטטיים. לא כל החטיפים הבריאים הם גם דיאטטיים, יש חטיפים שיש בהם מרכיבי תזונה בריאים מאוד שתורמים לבריאות הגוף אבל הם לא דיאטטיים.

חטיפי אנרגיה טובים לבריאות


בכל מקרה חטיפי אנרגיה הם כן בריאים מאוד . הם דרך נהדרת לגרום גם לילדים לאכול מרכיבי בריאות טובים. זאת דרך נעימה לאכול נכון ,לאכול תזונה נכונה.  חטיפי אנרגיה יכולים לכלול גם סופרפוד שהם מרכיבים שילדים לא אוכלים בדרך כלל. 


   
חטיפי בריאות ללא סוכר


למרות שבחטיפי בריאות יש מרכיבים בריאים בדרך כלל הם יכולים להכיל הרבה מאוד סוכר. יש אנשים שאסור להם לצרוך סוכר בכלל לאנשים סוכרתיים שמגבילים את צריכת הסוכר. יש מי שאוכל פחות סוכר מטעמים של דיאטה. יש ילדים שמגבילים את כמות צריכת הסוכר שלהם כי הסוכר משפיע עליהם בצורה
לא טובה הרבה מאוד אנשים רוצים לאכול חטיפי אנרגיה חטיפי בריאות לא רוצים לצרוך כמות גדולה של סוכר. כדאי לאנשים כאלה לבחור חטיפי בריאות ללא סוכר, או שיש בהם כמות סוכר מוגבלת.

חטיפי בריאות ללא גלוטן

כך גם יש אנשים שאינם צורכים גלוטן. יש אנשים שאסור להם גלוטן בכלל, יש אנשים שצורכים מעט גלוטן ושיש להם רגישות קלה לגלוטן. אנשים כאלה יבחרו חטיפי בריאות ללא גלוטן. כדאי גם לבדוק את רמת השומן אשר בחטיף בריאות.  לבחור חטיפי בריאות מתאימים לכם, בין אם הם דלים בסוכר או נטולי גלוטן
או דלים בשומן.

חטיף בריאות מומלץ לדוגמא

למשל מומלץ לאכול חטיף בריאות שיש בו גוג’י . גוג’י מגיעים מסין, ונחשבים למזון על, הם מאריכים את החיים ושומרים על הבריאות.  הם משפיעים לטובה על הלב ועל המוח. מרגיעים ומחזקים את הגוף ומשפרים אפילו את הדרך בה אתם ישנים. שילוב של גרגירי גוג’י בתוך  חטיפי בריאות הם בעלי רמה תזונתית גבוהה מאוד כך גם ניתן לשלב שוקולד ללא סוכר, או תמרים כדי ליצור חטיפי בריאות דלים בסוכר אשר מתאימים גם למי שאינו מעוניין ברמת סוכר גבוהה בחטיפי הבריאות שהוא אוכל.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן