חטיפי חלבון – איך לבחור נכון?

אם אתם מתאמנים בחדר כושר וודאי שמעתם לא פעם על חטיפי חלבון, משקה חלבונים וכו’. החלבון מסייע לנו לבניית השרירים שלנו בגוף ועל כן מתאמנים רבים משתמשים בו. לאחר אימון כוח כאשר העצימות של הגוף מגיע לרמת מסוימת יש לשרירים הזדמנות להיבנות מחדש ועל כן החלבונים מסייעים לתהליך זה. חטיפי חלבון מומלצים גם לא רק לאחר אימון אולם כדאי לשים לב אילו חטיפים אתם אוכלים. אולי לאחר קריאת מאמר זה תבינו מעט יותר ותדעו אילו חטיפי חלבון לצרוך.

מהם חטיפי חלבון ולמי הם מתאימים?

חלבון הוא אב מזון חיוני ביותר לגוף האדם. הוא עוזר בבניית השרירים והעצמות בגוף, בניית תארי עור, חידוש השיער ואפילו הציפורניים. מלבד אלה יש עוד כמה תהליכים חשובים בגוף שבהם הוא עובר ותורם גם למערכת החיסונית שלנו. חטיפי חלבון הם חטיפים העשירים במנת חלבון גדולה ביחס לחטיפים רגילים וככאלה, הם יכולים לשמש כדרך נוחה לספורטאים להוסיף חלבון לגוף לאחר אימון בזמן הבנייה מחדש של השרירים. חטיפי החלבון מתאימים בעיקר לספורטאים אך לא רק. אנו עדים לצמיחה משמעותית בשוק חטיפי החלבון כיוון שיש בהם עוד מגוון ויטמינים ומינרלים החשובים לגוף, אולם יש לשים לב אילו חטיפים אנו צורכים כיוון שאלה עשויים לכלול כמות גדולה של סוכר.

האם הם יכולים לשמש כתחליף לארוחה?

בגדול תמיד עדיף להשתמש בארוחות בריאות ומאוזנות כדרך מתאימה יותר לצריכת ויטמינים וסיבים תזונתיים חשובים לגוף. חלבונים תוכלו למצוא בגבינות, טונה, ביצים ואפילו אבוקדו ודגים. אם אין לכם זמן או כוח להכין לעצמכם אוכל אחרי אימון תוכלו לקחת חטיף במינון נכון.

טיפים חשובים

לסיכום; חטיפי חלבון מומלצים בהחלט, נוחים לנשיאה ומשביעים. על הדרך הם כבר מכילים את כמות החלבון שאנו זקוקים לה, בעיקר אם אנחנו מתאמנים. החיסרון הוא שלא הרבה אנשים שמים לב אילו חטיפים הם קונים ובאיזו כמות לצרוך אותם. מומלץ להיוועץ עם מאמן כושר או תזונאי בנושא.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן