חטיפי חמאת בוטנים עשירים בחלבון

אחד מחטיפי האנרגיה האהודים ביותר כולל בוטנים ויש לזה הרבה סיבות מצוינות

כשאתם ממהרים או מעדיפים להקדיש את הזמן שלכם לפעילויות אחרות מלבד בישול במשך שעות רבות, חטיפי בריאות הם הפתרון המומלץ. כמובן, כשהם מכילים מרכיבים שמוסיפים לבריאות ולא מעמיסים עליה מלח, סוכר וחומרים נוספים שאינם מועילים לכם. כשאתם צריכים לשמור על חילוף חומרים שעובד בצורה יעילה מבלי להרעיב את הגוף עדיף לאכול חטיף בריאות מאשר לצום. להלן כמה יתרונות וסיבות שבגללן כדאי לצרוך חטיפי בריאות

למה דווקא חטיפי אנרגיה עם חמאת בוטנים?

בין כל חטיפי האנרגיה שמוכרים לנו אנחנו רואים היום הרבה חטיפים שמכילים חמאת בוטנים שהיא מוצר זול יחסית אבל בריא מאוד. חמאת בוטנים אינה מומלצת למי שסובל מאלרגיה לבוטנים ולקטניות אבל לכל השאר היא מצוינת בגלל הערכים התזונתיים שלה. יחסית למה שחושבים היא דלת פחמימות ואת האנרגיה היא מספקת בעיקר מהשומנים הטובים שיש בה. כך שהיא נהדרת למי שצריך אנרגיה לפני אימון או בין ארוחות.

חמאת בוטנים כמזון מועדף

בוטנים אינם אגוזים כי אם קטניות וצמחונים וטבעונים כבר משתמשים בחמאת בוטנים כמקור לחלבון צמחי. לכן גם ספורטאים יכולים לאכול זאת לאחר האימון כחטיף חלבון שבונה שרירים ורקמות. מי שאין לו מספיק אנרגיה והוא משלב זאת בתבונה עם תפריט בריא יכול להרשות לעצמו קלוריות של חמאת בוטנים משום שממילא לא נחוץ הרבה כדי לספק מינרלים וויטמינים. צריך לצרוך זאת במידה אבל לזכור שהערך התזונתי שלה רב.

מה מכילה חמאת בוטנים?

מכיוון שאינה מכילה סוכרים רבים היא טובה לשמירת רמת סוכר מאוזנת בדרך שאינה יורדת במהירות. בוטנים מכילים חלבונים כמו בשר ועוף, 25% בכל מאה גרם. מלבד חלבונים היא מכילה סיבים תזונתיים שטובים למערכת העיכול ולכלי הדם, פיטוסטרולים מפחיתים כולסטרול רע, נוגדי חמצון שמצוינים ללב בדיוק כמו פירות, מגנזיום וניאצין שמועילים נגד מחלות לב, זרחן, מגנזיום וכולין שהם מינרלים חיוניים, פולאט שחשוב לתקינות הריון ולפניו. אבל יש לזכור תמיד שיש לבדוק רגישות ואלרגיה אליו וכמובן שלא להגזים בצריכה.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן