כל מה שרצית לדעת על חטיף אנרגיה בטעם שוקולד

חטיפי אנרגיה וחטיפי חלבון משמשים אותנו לא רק כדי לצ’פר את עצמו במשהו מתוק במהלך יום העבודה/הלימודים שלנו, אלא כארוחת ביניים המספקת לגוף שלנו את מנת החלבון אליה הוא נדרש. כך למשל בהתאם לצריכת החלבון היומית שלנו אנו צריכים לצרוך כמות מסוימת של חלבון. כמות זו מתחלק בין הארוחות והמזון שאנו מכניסים לגוף במהלך היום. חטיף חלבון בטעם שוקולד למשל יכול לסגור לנו פינה של ארוחה שלמה או לכל הפחות ארוחת ביניים.

סוגי חטיפים שכדאי להכיר

ראשית כדאי שתכירו שיש חטיפי אנרגיה וחטיפי חלבון. בעוד חטיפי אנרגיה מלאים יותר בקלוריות ובסוכרים בדרך כלל ויכולים לסייע לנו להקפצת האנרגיות לטווח הקצר, חטיפי חלבון משביעים יותר, מכילים כמות גדולה יותר של חלבון החשובה לצריכה היומית וכן גם משמשת ספורטאים לפני ואחרי אימון על מנת לאושש ולבנות את השרירים. מלבד סוג החטיף, כדאי שתדעו שלכל סוג חטיף יש כמה התאמות וקטגוריות שהוא משתייך אליהן. לדוגמה: יש חטיפים מופחתים בסוכרים וקלוריות שמשלבים אותם בתפריט להפחתה במשקל, יש חטיפים להעלאת מסת שריר ומלאים יותר בחלבון ואחרים המשמשים כתחליף לארוחה וכוללים יותר רכיבים.

כמה חטיפים ביום זה מספיק?

חטיף חלבון בטעם שוקולד יכול להיות טעים מאוד, לכלול את מנת החלבון המומלצת כתחליף לארוחה אחת ביום אך לא צריך לבנות על צריכה חלבון רק מחטיפים אלה. חשוב לשלב גם מזונות נוספים וכן לכלול ויטמינים ומינרלים חשובים לגוף שלנו בצריכה היומית. טוב ונוח אם כן להצטייד בחטיף אחד ליום.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן