איך משלבים חטיפי בריאות בתפריט היומי

בכל המשפחה היום יותר ויותר אנשים מבינים שצריך למצוא דרכים מגוונות ויצירתיות לשפר את רמת התזונה של המשפחה. פעם הייתה אפשרות רק לאכול ירקות ופירות, והרבה חברי משפחה לא אהבו זאת.
יש ילדים שלא אוהבים לאכול ירקות ופירות אנשים מבוגרים שקשה להם כבר לאכול ירקות ופירות טריים ועוד. או מבוגרים שאין להם זמן לחתוך זמן רק פירות וירקות,לאנשים אלה חטיפי הבריאות יכולים להשתלב ולהוסיף מרכיבי תזונה חשובים לתזונה היומית.

מדוע כדאי לצרוך חטיפי בריאות

 
חטיפי בריאות מוסיפים הרבה ויטמינים מינרלים יכולים להוסיף אפילו הרבה חלבונים ואפילו לכלול בתוכם סופר פוד.  כאשר אתם שואלים מדוע כדאי לצרוך חטיפי בריאות התשובה היא ברורה כי זה מעלה בצורה משמעותית את רמת  התזונה של המשפחה. כך אתם יכולים להיות שקטים ולדעת שילדים מקבלים את הויטמינים וגם הורים מבוגרים מקבלים יותר ויטמינים בצורה נעימה כיפית בלי מאבקים על האכילה.

ערכים תזונתיים


ילדים תמיד ישמחו לאכול חטיף טעים אם הוא מלא ערך תזונתי זה רק יתרון, יש חטיפי בריאות עם ערכים תזונתיים גבוהים מאוד. יש ויטמינים ומינרלים שקשה לאכול אותם במקורות אחרים  כמו אבץ או מגנזיום 
ויטמינים מסוג  b ועוד. סוגים רבים של ויטמינים חשובים יש בחטיפי בריאות גם נוגדי חמצון ששומרים על הגוף מפני זיהום ומפני רדיקלים חופשיים. כך שחטיפי בריאות גם עושים אפקט  של אנטי אייג’ינג, שומרים על גוף בריא וצעיר, וגם על מוח בריא וצעיר.

מתי מומלץ לשלב חטיפי בריאות


נשאלת השאלה מתי מומלץ לשלב חטיפי בריאות בתפריט היומי של בני המשפחה הםיכולים להיות גם  קינוח אחרי ארוחה חלק מארוחה קלה או נשנוש בריא בין הארוחות כאשר פתאום מרגישים רעב וחולשה
אם רגילים לאכול רק מעט ארוחות גדולות ביוםכי עסוקים בעבודה או בלימודים נוצר מצב שפתאום שעתיים אחרי ארוחה גדולה מרגישים רעב או חולשה או רצון דחוף לאכול משהו במקום לאכול פחמימות ריקות או חטיף עתיר קלוריות שיש בו הרבה מלח עדיף במקום זה לאכול חטיף בריאות ולשלב אותו בתפריט היומי/

חטיפים זמינים


הרבה אמהות  נוהגות להחזיק ברכב או בתיק שלהן. כמה חטיפי בריאות כדי  שאם מישהו ירגיש פתאום רעב ניתן יהיה לשלוף את חטיף הבריאות לאכול מזון בריא לא משמין שהוא טעים ומספק וגם מכיל הרבה ערכים תזונתיים חשובים.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן