חטיף חלבון דיאטטי

בשנים האחרונות גברה מאוד המודעות בקרב הציבור הכללי לחטיפי בריאות ואנרגיה, המעניקים לגוף מרכיבים חשובים וזריקת מרץ, אך זאת באופן שאינו פוגם במאמצי הדיאטה או מכיל רכיבים שאינם טובים לנו. מטבע הדברים, גם ספורטאים ומפתחי גוף מכירים היטב את החטיפים הללו, אשר מעניקים לגופם מנת חלבון נחוצה, שמגיעה בצורה טעימה ונוחה לנשיאה.

כידוע, חלבונים משחקים תפקיד משמעותי כמעט בכל פעילויות ותפקודי הגוף, והם שותפים בין היתר לבניית ותחזוקת השרירים. למעשה, את החלבונים שאנו מקבלים מבחוץ, כלומר ממזון, גופנו מפרק לחומצות אמינו ולאחר מכן באמצעותן בונה את החלבונים הדרושים לו מחדש. את חלק מחומצות האמינו הגוף יודע לבנות בעצמו ואילו אחרות חייבות להגיע ממקור חיצוני, ולכן הן נקראו חומצות אמינו חיוניות. יש להדגיש כי צריכת כמות מספקת של חלבון אינה נדרשת מצד ספורטאים ומפתחי גוף בלבד, אלא עבור כל אחד ואחת מאיתנו, ואילו חטיף חלבון דיאטטי תורם לכך בכמה מישורים.

למה חטיפי חלבון דיאטטיים?

חטיף חלבון דיאטטי הוא מוצר המשלב מספר יתרונות. ראשית, יש בו יחסית כמות גבוהה של חלבונים המגיעים על מקורות טובים, למשל מי גבינה, סויה איזולאט וכדומה. שנית, הוא מכיל כמות יחסית גבוהה של סיבים תזונתיים הגורמים למערכת העיכול לפעול יותר לאט, דבר התורם הן לתחושת השובע והן לרמת הספיגה של הרכיבים מהמזון בדם. חטיף כזה אמנם יכיל שומנים אבל לא שומני טראנס או שומנים מעובדים, ורמת הסוכרים בו תהיה נמוכה מאוד עד אפסית.

בכך חטיף חלבון משיג מספר מטרות. קודם כל הוא מעניק מנה טובה של חלבון, למשל אחרי אימון, כאשר השרירים נמצאים במצב של אפשרות לבנייה או פירוק. אמנם הוא לא מהווה תחליף מלא לארוחה, אבל בהחלט מסייע לרמת החלבון עד או אחרי שאוכלים. בנוסף, הוא עושה זאת באופן שאינו מגביר את רמות הסוכר בצורה חדה ולכן לא באה אחריו תחושה חזקה של רעב, וגם יש בו מעט שומנים ולכן מי שאוכל אותו אינו פוגם במאמצים של דיאטה וחיטוב הגוף. וכל זאת עם חטיף טעים מאוד שמחליף נשנושים לא בריאים, בין אם אתם מתאמנים בחדר הכושר או פשוט רוצים לאכול בריא, שבניגוד לארוחות מזדמנות פשוט מכניסים אותו לתיק ולוקחים ממקום למקום.

לפרטים נוספים והזמנות

חטיף חלבון דיאטטי ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר שלנו. לפרטים נוספים וקבלת הכוונה מקצועית, ולביצוע הזמנות בטלפון הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 052-2661244.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!
Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?