חטיפי אנרגיה מומלצים

בחנויות רבות וגם באתרים רבים בישראל ניתן לקנות חטיפים המשווקים בתור “חטיפי בריאות” או “חטיפי אנרגיה”. אבל מה המשמעות של מונחים אלו? האם כולם עומדים בדרישות? בשורות הבאות נרחיב על הנושא.

מה זה חטיף אנרגיה?

כאשר מדברים על חטיפי אנרגיה מומלצים הכוונה היא לחטיפים המעניקים לגוף מנת מרץ חיונית עבור התפקוד הפיזי והקוגניטיבי. העניין הוא שבכל חטיף ובכל מזון יש רמה מסוימת של אנרגיה, הנמדדת בקלוריות, והשאלה היא למעשה כמה אנרגיה יש בחטיף, כמה ממנה באמת זמינה לגוף, ובעיקר – מהם המרכיבים שלה. בהקשר זה יש להכיר את המונח “ערך גליקמי”. כאשר לחטיף מסוים יש ערך גליקמי גבוה המשמעות אינה דווקא שיש בו הרבה קלוריות, אלא שלאחר אכילתו יש עלייה יחסית גבוהה של רמת הסוכרים בדם. אז כן, הגוף מקבל בוסט מהיר של אנרגיה אך באותו האופן היא גם יורדת, ומביאה עד מהרה לתחושת רעב שתוביל לעוד ועוד אכילה בניגוד למאמצי הדיאטה שלנו.

מאידך, חטיף בעל ערך גליקמי נמוך הוא כזה שלאחר אכילתו רמות הסוכרים בדם אינן עולות באופן חד, אלא מקבלים רמה טובה של אנרגיה זמינה לאורך זמן, ומכאן תחושה יותר טובה של שובע. על כן, אם אתם מחפשים חטיפי אנרגיה מומלצים העדיפו את אלו שיש להם ערך גליקמי נמוך.

ומה זה חטיף בריאות?

באותו האופן, לא כל המוצרים שממתנים לכם על המדפים הם באמת חטיפי בריאות מומלצים. למעשה, בחלק גדול מהחטיפים שנמכרים תחת הכותרת “בריאות” דווקא יש מרכיבים לא ממש טובים, למשל שומני טראנס ושומנים מעובדים, המעלים את רמת הכולסטרול הרע ומפחיתים את רמת הכולסטרול הטוב. כאשר מדברים על חטיפי בריאות מומלצים הכוונה היא למוצרים שאינם מכילים שומנים מעובדים כמו שמן דקלים, ללא שומני טראנס ובכלל מופחתי שומן, שהממתיקים בהם הינם טבעיים וכאמור בעלי ערך גליקמי נמוך, וכן עם חלבונים מלאים בתוספת חומצות אמינו.

אז בשורה התחתונה, חטיף אנרגיה מומלץ הוא כזה שבאמת נותן לנו את זריקת האנרגיה הדרושה. הוא משלב ערך גליקמי, רכיבים טבעיים, חלבונים וחומצות אמינו, וכמובן שהוא גם טעים מאוד. חטיף כזה הוא באמת מוצר שכדאי להסתובב איתו בתיק בתור נשנוש בריא בין ארוחות, שאינו פוגם במטרות שמירת המשקל וחיטוב הגוף שלנו.

לפרטים נוספים והזמנות

חטיף אנרגיה מומלץ ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר שלנו. לפרטים נוספים וקבלת הכוונה מקצועית, ולביצוע הזמנות בטלפון הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 052-2661244.

שתפו את המאמר:

מאמרים נוספים

נשנושים דלי קלוריות

נשנושים דיאטטים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...

חטיפים לילדים

בין לקוחותינו מצויים גם אנשים שמסיבה זו או אחרת מעדיפים לקנות חטיפי חלבון ללא גלוטן, וגם לרשותם עומדים מוצרים טעימים, משביעים, בריאים ומלאים בכל טוב.

המשך לקרוא...
משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח!

🎉מבצע אביב מטורף עד סוף החודש

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110בלבד (9.16₪ לחטיף) !

חטיפי חלבון מסדרת Slim של נוגו בר 

מארז 12 יחידות ב-110₪בלבד (9.16₪ לחטיף) !

Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?
דילוג לתוכן