מתי לאכול חטיף חלבון?

יותר מאי פעם, היום כבר ברור לכולם הקשר ההדוק בין תזונה ובין אימוני כושר וכוח. יחד עם זאת, מתאמנים רבים לא מצליחים להיסגר על הדרך הנכונה בה עליהם לנהל את התזונה שלהם ביחס לפעילות האימון שלהם. חלבון, קפאין, חומצות אמינו, ויטמינים, פחמימות – המון ערכים תזונתיים עם השפעות שונות ותפקידים שונים ולא כולם יודעים מה התועלת של כל אחד ומתי וכמה נכון לצרוך מהם בהתאם לכך. אחת הסוגיות היותר חשובות באימוני כושר וכוח היא סוגיית החלבון. סביב סוגיה זו, השאלה השכיחה ביותר היא מתי לאכול חטיף חלבון? לפני האימון או אחרי האימון? את התשובה לשאלה "סבוכה" זו, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

חלבון – אבן הבניין של השרירים שלכם

מהיום בו התחלתם להתאמן, כולם סביבכם מדברים על חלבון, אבקת חלבון, חטיף חלבון, חביתות, טונה וכל מה שקשור לחלבון. אבל מהו תפקידו של חלבון בשגרת האימונים שלכם והאם צריך לצרוך חטיף חלבון לפני אימון או אחריו? ובכן, לפני אימון, מה שהגוף שלכם צריך יותר מכל הוא אנרגיה. בזמן האימון אתם צפויים לשרוף המון קלוריה ולכן אתם רוצים להעמיד לרשות הגוף כמות גדולה של אנרגיה זמינה לצריכה. את האנרגיה הזאת תוכלו לספק באמצעות משקה אנרגיה, כוס קפה או אפילו מזון עשיר בפחמימות אותו יהיה עליכם לאכול כשעה לפני האימון. לחלבון, לעומת זאת, תפקיד שונה לגמרי. במהלך האימון אתם למעשה קורעים את סיבי השריר ומאפשרים לשריר לבנות את עצמו מחדש. בכל אימון, השריר בונה עוד שכבה ועוד שכבה ובכך גם מתחזק וגם גדל. זהו למעשה התהליך שמתרחש בגופנו בעקבות אימוני כושר וכוח שאנו מבצעים. אבן הבניין של השריר היא חלבון ולכן, חשוב מאוד לצרוך חלבון לאחר האימון. כדי לספק לשריר את החלבון הדרוש לו תוכלו לאכול חטיף חלבון אחרי אימון ובלבד שמדובר בחטיף ייעודי, שמכיל את כמות החלבון הנדרשת.

חטיף חלבון לפני או אחרי אימון וכמה?

פרט לשאלה מתי לאכול חטיף חלבון, עליכם להבין גם כמה חלבון עליכם לצרוך. כמות החלבון הנדרשת לאחר אימון נקבעת בהתאם להיקף הפעילות שאתם מבצעים, ממנה נגזר גם הצורך בחלבון מצד שרירי הגוף. חלבון היא אבן הבניין של התאים בגוף ולכן אי אפשר להפריז בצריכה שלו. מצד שני, צריכה נמוכה מדי של חלבון לא תאפשר בנייה טובה של השריר, מה יפגע בתוצאות האימונים שלכם. חטיף חלבון אחרי אימון הוא מוצר שתוכנן בדיוק למטרה זו ויודע לספק לכם את כמות החלבון הנדרשת, בין שאתם אישה או גבר ובין שאתם מתמקדים באימוני כוח או אימונים אירוביים. 

למה דווקא חטיף חלבון?

ובכן, רבים מן המתאמנים פשוט מתעצלים להכין לעצמם ארוחה עשירה בחלבון אחרי אימון. חטיף חלבון מספק לכם את הערובה לכך שהגוף שלכם יקבל את כל החלבון הדרוש לו לבניית השרירים לאחר אימון, גם אם בכם עצמכם לא נותרה עוד טיפה של כוח להכין ארוחה דשנה אחרי אימון מפרך.

אצלנו בחנות חטיפי הבריאות, תוכלו ליהנות ממבחר חטיפי NUGO, שיספקו לכם שורה ארוכה של ערכים תזונתיים בהתאם לצורך ובכלל זה חטיפי חלבון איכותיים, טעימים ועשירים מאוד בחלבון נקי. פה באתר תוכלו להזמין כל כמות של חטיפי חלבון על פי הצורך על מנת להבטיח שאחרי כל אימון, תעמוד לרשותכם כמות החלבון הדרושה לכם. הזמינו עכשיו את כל החטיפים הדרושים לכם ואם יש לכם שאלות נוספות, צרו קשר עוד היום בטלפון 052-2661244 ונשמח לסייע. 

שתפו את המאמר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

מתי לאכול חטיף חלבון?

בחנויות רבות וגם באתרים רבים בישראל ניתן לקנות חטיפים המשווקים בתור "חטיפי בריאות" או "חטיפי אנרגיה". אבל מה המשמעות של מונחים אלו? האם כולם עומדים בדרישות?

המשך לקרוא...
משלוח חינם!
Open chat
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לכם?